duminică, 8 septembrie 2013

Omleta la cuptor cu branza si fasole verde

Numar de portii: 4
Timp de preparare: 60 de minute

Am fost o norocoasa si am castigat niste branza absolut delicioasa! Eu nu sunt mare fan branza insa aceasta....yammy 

Ingrediente:
  • 150 g fasole verde
  • 2 morcovi medii
  • 1 ceapa mare
  • 6 oua
  • 30 g branza Islo de la Milkana
  • 40 g branza cu mucegai Camberet
  • sare
Mod de preparare:

1. Spalati si curatati de codite fasolele. Puneti-le la fiert in apa clocotita timp de 15 minute, apoi lasati-le la scurs
2. Curatati morcovii si ceapa, taiati-le marunt, folosind robotul de bucatarie, caliti-le in putin ulei incins.
3. Cand ceapa devine sticloasa adaugati fasolele, lasandu-le la foc mediu inca 15 minute.
4. Intr-un vas de yena mediu spargeti ouale, amestecati-le bine cu putina sare, adaugati ceapa, morcovii si fasolea.
5. Taiati cubulete delicioasa branza Islo si branza Camberet, puneti-le peste celelete ingrediente, amestecati usor si dati totul in cuptorul peincalzit la 170 C timp de 30 de minute.

Pofta buna!


Ponturi:
1. Nu puneti prea multa sare deoarece branza Islo este un pic sarata.
2. Nu am folosit alte condimente deoarece am vrut sa ievidentiez gustul branzei cu mucegai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu